خرید خانه در ترکیه یکی از راه ها و فرصت های استثنایی برای سرمایه گذاری در یک کشور خارجی در حال پیشرفت و توسعه است. امروزه با وضع قوانین جدید در حوزه ملک که به سود خریدار انجام شده است، شما می توانید با خرید ملک با 100 میلیون تومان، از مزایای خرید ملک در ترکیه بهره مند شوید. در این مقاله می خواهیم به این موضوع بیشتر بپردازیم.

اطلاعاتی در خصوص کشور ترکیه

ترکیه یکی از کشورهای محبوب در همسایگی ایران است که در شمال غرب ایران واقع شده و با داشتن آب و هوای بسیار مطلوب و جلگه ای در کنار داشتن اماکن گردشگری بسیاری که در این کشور وجود دارد، سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می نماید.

این کشور در حدود 82 میلیون جمعیت داشته و زبان رسمی آن ترکی استانبولی می باشد. داشتن مشترکات فرهنگی، مذهب مشترک، غذاهای لذیذ که طبع آن بسیار به غذاهای ایرانی نزدیک است و مواردی که در بالا هم ذکر کردیم، سبب شده است تا ترکیه به عنوان محبوب ترین مقصد گردشگری برای ایرانیان به شمار آید.

خرید خانه در ترکیه با 100 میلیون تومان

شرایط خرید ملک در ترکیه

از آنجایی که امروزه فروش املاک به اتباع کشورهای خارجی در هر کشوری، یک معامله دو سر سود است و امروزه کشورهای بسیاری از جمله ترکیه به خاطر مزایای آن از جمله تامین درآمد ارزی این کار را می کنند، هر ساله بسیاری از افراد به خرید ملک در استانبول ترکیه روی آورده اند به طوریکه در سال 2019 اتباع ایرانی بزرگترین گروه خریداران مسکن بوده اند.

امروزه املاک ترکیه با قوانینی که بر آن وضع شده است و هدفمند شدن آنها، بازاری جذاب برای خارجی ها و افرادی که قصد اقامت در ترکیه را دارند، به شمار می آید. وضع قوانین جدید از جمله مهمترین آنها یعنی خرید خانه به ارزش 250 هزار دلار در قبال تابعیت و شهروندی این کشور، سبب رونق گرفتن این بازار در ترکیه شده است.

خرید خانه در ترکیه

خرید آپارتمان در ترکیه و خرید ملک در ترکیه در شرایط کنونی یکی از راه های سرمایه گذاری موفق و رو به پیشرفت است که همانطور که گفتیم، مزایای خاص خود را دارد.

از جمله عللی که می تواند ترغیب کننده شما برای خرید آپارتمان در استانبول ترکیه باشد، می توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  • میانگین نرخ رشد تولید ناخالصی این کشور به میزان 5.6 درصد در سال های 2003-2016
  • پیش بینی نرخ رشد 4.9 درصدی در سال های 2015-2025
  • شناخته شدن ترکیه به عنوان 13 امین اقتصاد بزرگ دنیا با توجه به آمار تولید ناخالصی
  • ارزش بالای تولید ناخالص ملی در این کشور که رقمی معادل با 857 میلیارد دلار آمریکا دارد.
  • جمعیت مناسب
  • سرمایه گذاری مستقیم 180 میلیارد دلاری آمریکا طی سال های 2003-2016 که نشان دهنده بازار جذاب آن است.
  • ترکیه امروزه به عنوان قوی ترین کشور در حال رشد برای سرمایه گذاری های اتباع خارجی شناخته می شود.
  • یکی دیگر از مزایای خرید خانه در این کشور، قوانین حمایتی و شهروندی این کشور است که می تواند اختیارات بسیاری را به شما به عنوان یک شهروند ترک اعطا کند.
  • ثبات سیاسی و اقتصادی

خرید خانه در ترکیه با 100 میلیون تومان

آیا خرید خانه در ترکیه با 100 میلیون امکان پذیر است؟

حال با توجه به مزایایی که برای خرید خانه در ترکیه بیان کردیم، ممکن است شما بخواهید با کمترین هزینه اقدام به خرید خانه در این کشور نمایید. برای این کار پیشنهاد ما به شما خرید خانه با 100 میلیون تومان در ترکیه است.

لازم است بدانید که خرید خانه در ترکیه با 100 میلیون تومان می تواند امکان پذیر باشد. در سال 2020 میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان در ترکیه و در شهر استانبول در حدود 9.5 میلیون تومان یا 3900 لیر به عنوان حداقل و گران ترین آن در حدود 10646 لیر که تقریبا معادل 25.5 میلیون تومان است، می باشد.

برای خرید خانه و زندگی در ترکیه و بهره مندی از مزایای شهروندی در این کشور، لازم است با مناطق و محلات ارزان قیمت در ترکیه برای زندگی آشنا شوید.

به عنوان مثال برای اجاره خانه، خرید و زندگی در این کشور، شهر های ارزان قیمتی از جمله قونیه، سامسون، ترابزون، ارزروم، آرتوین، سیواس، وان، دنیزلی، ماردین، ماتالیا وجود دارد. همچنین می توان گفت کمترین قیمت مسکن در استانبول را منطقه Esenyurt دارد.

خرید خانه در ترکیه با 100 میلیون تومان