درباره دکتر مسعود داودیان متخصص ارتودنسی

بیوگرافی متخصص ارتودنسی “دکتر مسعود داوودیان “:

دکتر مسعود داوودیان متخصص ارتودنسی در شهر اصفهان و در بهترین مدرسه تیزهوشان این شهر (شهید اژه ای ) تحصیلات متوسطه خود را اخذ نمود و در سال 1376 با کسب رتبه 17 کشوری در کنکور سراسری در رشته دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شد و با موفقیت پس از پایان این دوره در سال 1381 فارغ التحصیل گردید. و پس از 2 سال طرح دندانپزشکی با شرکت در آزمون تخصص دندانپزشکی موفق گردید رتبه اول تخصص دندانپزشکی در ایران را کسب کند و بدین ترتیب وارد دوره متخصص ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی شد . دکتر مسعود داوودیان پس از دوره 3 ساله رزیدنتی و دریافت بورد تخصصی ارتودنسی با عنوان ارتودنتیست (متخصص ارتودنسی) مشغول فعالیت درمانی در شهر تهران گردید.همچنین دکتر مسعود داوودیان متخصص ارتودنسی در سال 1385 به عضویت بنیاد ملی نخبگان به دعوت از معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور در آمده اند.


ایشان برای اولین بار در ایران اقدام به استفاده حرفه ای از تکنولوژی دیجیتال در ارزیابی تشخیصی و درمان بیماران ارتودنسی نموده است . مطالب ذیل به اجمال اندیکاسیون ها و مزایای استفاده از این تکنولوژی که کاربرد آن در کشورهای پیشرفته نیز به منظور درمان بیماران ارتودنسی رو به افزایش است، مطرح می نماید.
نرم افزار های مورد استفاده در ارتودنسی به منظور آنالیز رادیوگرافی نیمرخ بیمار و پیش بینی نتیجه درمان ارتودنسی ارزیابی رادیو گرافیهای بیمار یکی از رکورد های مهم در امر تشخیص و ارزیابی روند درمان ارتونسی می باشد. در سالهای اخیر، نرم افزارهایی جهت آنالیز سریعتر و آسانتر رادیو گرافی های سفالومتری در مقایسه با روش دستی به بازار عرضه شده اند. از مزایای آنها انجام سریعتر و قابل تکرار ارزیابی ها می باشد. به علاوه میزان وضوح و روشنایی تصاویر به آسانی قابل تنظیم است . از دیگر قابلیت های این نرم افزار ها ،پیش بینی نتیجه درمان ارتودنسی و جراحی فک می باشد.


مطب های دکتر مسعود داودیان | متخصص ارتودنسی در تهران


آدرس مطب 1: تهران،  شریعتی ، بین میرداماد و ظفر ، خیابان منظرنژاد ، ساختمان پزشکان منظرنژاد، طبقه 3 ، واحد 11

تلفن: 22879486  تلفکس: 26710760   همراه: ۰۹۲۰۷۴۱۲۵۱۳

آدرس مطب ستارخان: تهران، ستارخان، بین شادمهر و بهبودی،ساختمان پزشکان ستارخان، طبقه ۵

تلفن: ۶۶۵۲۰۹۸۰  تلفکس: ۶۶۵۲۰۹۶۵   همراه: ۰۹۲۱۰۸۲۳۶۹۷

مراجعه با تعیین وقت قبلی (از طریق تماس یا دریافت نوبت آنلاین ارتودنسی)