در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد قیمت ایمپلنت دندان در سال ۹۹ بپردازیم اگر به دنبال این هستید که از قیمت ایمپلنت دندان در سال ۹۹ اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله همراه ما باشید بطور کلی قیمت ایمپلنت دندان در سال ۹۹ بستگی به موارد و عواملی دارد که به شرح آن خواهیم پرداخت.

ایمپلنت دندان

ایمپلنت در واقع جایگزینی برای دندان ها محسوب می شوند که بصورت پیچ می باشند که در استخوان فک بالا و پایین قرار داده می شوند. جنس ایمپلنت ها از تیتانیوم می باشد و به همین دلیل نیز با بدن سازگاری دارد و هیچ مشکلی در استفاده از آن بوجود نخواهد آمد. ایمپلنت ها ممکن است بصورت یکپارچه و یا دو تکه باشد. مدت زمانی که برای کاشت ایمپلنت لازم است سه ماه برای فک پایین می باشد و پنج ماه نیز برای فک بالا لازم است. البته شرایط و عوامل مختلف می تواند این بازه زمانی را کم و یا زیاد کند. عواملی چون گرافت استخوانی و همچنین تراکم استخوان در این زمینه موثر می باشند.

همچنین بخوانید: طول عمر ایمپلنت دندان چقدر است؟

قیمت ایمپلنت دندان در سال 99

سن مناسب برای ایمپلنت کردن

یکی از مهمترین سوالاتی که در مورد ایمپلنت دندان پرسیده می شود این است که برای انجام ایمپلنت چه سنی مناسب است؟ در صورتی که دندان های شما نیازمند کاشت هست و می خواهید از ایمپلنت استفاده کنید توصیه می شود که تا هجده سالگی اقدامی برای کاشت ایمپلنت انجام ندهید به دلیل این که تا قبل از هجده سالگی هنوز فک شکل کامل خود را بدست نیاورده است و امکان دارد که در صورت کاشت رشد فک ادامه پیدا کند و دچار مشکل شوید. این امکان وجود دارد که در سنین پایین تر برای یک دندان ایمپلنت انجام داد ولی پروتز باید بعد از هجده سالگی تغییر داده شود تا با دندان های اطراف متناسب گردد. بعد از این سن شما در هر سنی که باشید می توانید برای ایمپلنت اقدام کنید و مشکل خاصی را نخواهید داشت.

همچنین بخوانید: مراحل ایمپلنت دندان

مزایای مهم ایمپلنت دندان

  • ایمپلنت دندان از ظاهر زیبایی برخوردار هستند و به دندان های طبیعی شباهت زیادی دارند.
  • به دلیل قرار گرفتن در استخوان های فک از عمر طولانی برخوردار هستند.
  • تاثیر بسزایی در نحوه گفتار بیمار دارند و عیب دندان های لق را برطرف خواهند کرد و در نهایت موجب اعتماد به نفس می شود.
  • یک عضو ثابت در بدن است و به همین دلیل به مانند پروتزهای متحرک موجب ناراحتی و اذیت شما نخواهد شد.
  • در صورتی که از آن ها به خوبی مراقبت کنید کارایی و بازدهی بسیار بالایی به همراه خواهد داشت.
  • برای استفاده از آنها نیاز به چسب نیست و با استفاده از پیچ برای همیشه محکم خواهد شد.
  • با توجه به جنسی که دارد موجب واکنش بدن نخواهد شد و با بدن شخص سازگاری نشان خواهد داد.
  • نیاز به استفاده از کمک دندان های دیگر برای نگهداری آنها نیست حتی از دندان های دیگر مراقبت و پشتیبانی خواهد کرد.
قیمت ایمپلنت دندان در سال 99

قیمت ایمپلنت دندان ۹۹

قیمت ایمپلنت دندان در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ تغییر چندانی نکرده است، اگر به دنبال این هستید که کاشت دندان خود را بصورت ایمپلنت انجام دهید می توانید از خدمات دندانپزشکی ما بهره مند شوید قیمت ایمپلنت دندان در سال ۹۹ در کلینیک دندانپزشکی سیمادنت بسیار مناسب است و به بهره گیری از پرسنل و کادر متخصص ایمپلنت دندان با بهترین کیفیت ممکن کاشته می شود و رضایت شما را به دنبال خواهد داشت.

همچنین بخوانید: بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

قیمت ایمپلنت دندان در سال 99

عوامل موثر در قیمت ایمپلنت دندان ۹۹

عوامل مختلفی در تعیین قیمت ایمپلنت دندان در سال ۹۹ موثر هستند یکی از این عوامل نوع ایمپلنت است، از آنجا که انواع مختلفی از ایمپلنت های دندان وجود دارد و توسط برندها و شرکت های مختلفی تولید می شود لذا قیمت ایمپلنت دندان نیز متفاوت خواهد بود. یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در قیمت ایمپلنت دندان در سال ۹۹ استفاده از لیزر است در صورتی که از لیزر برای ایمپلنت استفاده شود در این صورت هزینه ها نسبت به روش معمولی بیشتر خواهد بود. عواملی دیگر مانند استخوان های فک که ممکن است نیازمند اقدامات دیگری نیز پیش از ایمپلنت باشد نیز در تعیین قیمت نهایی موثر هستند.

انواع ایمپلنت دندان و تاثیر آن بر قیمت های ایمپلنت دندان

همانطور که گفته شد انواع مختلفی از ایمپلنت ها وجود دارند که سبب می شوند قیمت نهایی ایمپلنت دندان تغییر کنند از مهمترین ایمپلنت هایی که در بازار وجود دارند می توانیم به ایمپلنت های آمریکایی، اروپایی، آلمانی، سویسی، ایتالیایی، کره ای، آسیایی، ایرانی و چینی اشاره کنیم که قیمت های آنها با توجه به نوع برندی که دارند متغیر است.

شما می توانید برای اطلاع از شرایط ارتودنسی و ایمپلنت با مشاوران ما در سیمادنت کلینیک از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید سوالات و موارد مدنظر خود را از طریق صفحه پرسش و پاسخ از متخصصین ما بپرسید تا در کوتاهترین زمان ممکن به شما پاسخ داده شود.

همچنین بخوانید: توصیه های دارویی ایمپلنت دندان

تعرفه دندانپزشکی سال ۹۹

سوالات متداول در خصوص ایمپلنت دندان:

۱-قیمت ایمپلنت دندان در سال جدید چقدر است؟

قیمت ایمپلنت دندان در هر واحد با توجه به نوع مواد مورد استفاده، برند، دستمزد جراح و… در هر کلینیک تخصصی، ممکن است متفاوت از دیگری باشد. لازم به ذکر است سیمادنت کلینیک با ارائه مرغوب ترین مواد و زیر نظر پزشک متخصص برای درمان شما هزینه ای مناسب را در نظر گرفته است. برای اطلاع از قیمت به سایت مراجعه نمایید.

۲-سن مناسب برای انجام درمان ایمپلنت دندان چه زمانی است؟

پیشنهاد می شود تا سن هجده سالگی اقدامی برای کاشت ایمپلنت انجام ندهید به دلیل این که در سنین قبل از هجده سال همواره رشد فک ادامه دارد، از این رو ممکن است روند درمان ایمپلنت را برای فرد دچار مشکل کند. اما همواره بهترین راهکار مشاوره با پزشک متخصص می باشد. شما می توانید از طریق صفحه پرسش و پاسخ، سوالات خود را ارسال نمایید تا توسط متخصص پاسخ داده شود.

۳-تعرفه دندانپزشکی برای درمان ایمپلنت، ارتودنسی، عصب کشی و… چقدر است؟

تعرفه دندانپزشکی برای درمان های متفاوت از جمله درمان ایمپلنت، ارتودنسی، عصب کشی، اصلاح طرح لبخند و… از مواردی است که در انتخاب افراد برای دکتر متخصص تاثیر گذار می باشد. برای دسترسی راحت تر به تعرفه های دندانپزشکی سیمادنت کلینیک به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.